™ Autocar des de BCN a la Festa patatabrava Madrid en Sortida des de Barcelona (per definir) Barcelona, Thursday, 1 de July de 2010. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

1 July 2018
Thursday

Autocar des de BCN a la Festa patatabrava Madrid

Sortida des de Barcelona (per definir), Barcelona

Autocar des de BCN a la Festa patatabrava Madrid en Sortida des de Barcelona (per definir) (Barcelona)

Sortida des de Barcelona (per definir)

Thursday, 1 de July de 2010, 07:00 - 07:00

55€ (inclou bus d'anada i tornada BCN - Madrid i entrada a la festa patatabrava.com amb dues cerveses oun cubata)

El proper dijous 1 de juliol fem una festa patatabrava.com on hem convidat a tots els patateros de Madrid. Se'ns ha acudit una idea: muntar un o varis autocars des de Barcelona perquè tu també puguis anar a la festa, visitar Madrid i fer nous amics.

La idea és sortir d'hora el mateix dijous per arribar a Madrid a l'hora de dinar, tarda lliure per visitar la ciutat, fer "unas cañitas" i a la nit, FESTA patatabrava.com! T'interessa la idea? Afanya't i llegeix bé les condicions!

DARRERES PLACES DISPONIBLES

Bus a la festa patatabrava.com
Sortida des de Hard Rock Pça. Catalunya
Dijous 1 de juliol a les 07:30 AM
Sortida des de Madrid: Divendres 2 de Juliol a les 07:00 AM

Inclou transport a Madrid i entrada amb dues cerveses o un cubata a la festa patatabrava.com a la sala Penélope (Obertura de portes a les 23:59, fins les 5:00

Mètodes de pagament:

1. Internet - Pay pal: Preu - 55 € + comissió de venta per internet de 2 euros. Link aquí: http://faryurl.com/thjoe

2. Pagament a promotors patatabrava.com o a les oficines de patatabrava.com a la Vila Universitaria de la UAB.

Acaba el curs amb patatabrava

"Será LEGENDARIO"