™ Cap d'Any a l'Ateneu en Ateneu Popular Julia Romera Santa Coloma de Gramenet, Wednesday, 31 de December de 2008. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

31 July 2018
Wednesday

Cap d'Any a l'Ateneu

Ateneu Popular Julia Romera, Santa Coloma de Gramenet

Cap d'Any a l'Ateneu en Ateneu Popular Julia Romera (Santa Coloma de Gramenet)

Ateneu Popular Julia Romera

Santa Coloma de Gramenet

Wednesday, 31 de December de 2008, 1h

gratuit

Com cada any, organitzem una festa a l'Ateneu (c/Santa Rosa 18, Santa Coloma de Gramenet) la nit del 31 de desembre. Ens trobem tots a la 1 a la plaça de la Vila per brindar amb cava i en cercavila arribem a l'Ateneu. A l'Ateneu hi haurà festa amb dos ambients (festa boja i zona per parlar tranquilament). La música serà molt variada: rock, ska, reggae, pop-pachanga, dance, techno, punk, soul, drumm'n'bass... el que volgueu; hi haurà diversa gent punxant al llarg de la nit. L'entrada és gratuita i el preu de les consumicions força assequible (cervesa: 1,5-2€, refresc o suc: 1€, combinat individual: 3,5-4€, combinat en pack: 15€/5comb.= 3€). L'ambient tots els anys ha estat molt bo, tothom s'ho passa de conya i no tanquem fins que ja és hora d'anar a esmorzar. Arribar a Santa Coloma és senzill: línia vermella (L1) del metro fins a Santa Coloma; l'estació està a la mateixa plaça de la Vila.