™ Cap d'Any de Nassos 2010 en Pavelló de Can Violí La Garriga, Friday, 1 de January de 2010. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

1 July 2018

Cap d'Any de Nassos 2010

Pavelló de Can Violí, La Garriga

Cap d'Any de Nassos 2010 en Pavelló de Can Violí (La Garriga)

Pavelló de Can Violí

La Garriga

Friday, 1 de January de 2010, 00:30

Festa de Cap d'Any a La Garriga!!

Tetuà la Rumba + Club Mestizo All Stars + BeatCrumb DJ

10€ + consumició amb l'entrada anticipada (a partir del 14-12-09 i fins el 30-12-09, al Bar l'Illot de la Garriga o a http://eventuo.com/of/elbrou)
12€ + consumició amb l'entrada a taquilla.

Tetuà la Rumba: grup local garriguenc que mescla rumba i folk en les seves versions i temes propis.

Club Mestizo All Stars: Un grup d'artistes del món de la música mestissa que han format part de bandes consagrades com Amparanoia, Dusminguet, Ojos de Brujo, Macaco, o la Troba Kung Fu. Estil que combina salsa, rumba, reggae, funk i cumbia.

BeatCrumb DJ: é com a principals influències, artistes com 2Many DJ's, Fatboy Slim, Girl Talk, Tiga, Daft Punk, Digitalism o Justice entre molts altres, combinant el millor rock-indie amb el big beat i electro del moment.

Us hi esperem!