™ Concert. Els Catarres, Vuit i sessió amb els locutors de Radio FlaixBac en Sala per confirmar Barcelona, Friday, 26 de October de 2012. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

26 July 2018

Concert. Els Catarres, Vuit i sessió amb els locutors de Radio FlaixBac

Sala per confirmar , Barcelona

Concert. Els Catarres, Vuit i sessió amb els locutors de Radio FlaixBac en Sala per confirmar   (Barcelona)

Sala per confirmar

Friday, 26 de October de 2012, 21 h

Gratis amb el Carnet Jove

Vine al concert de franc amb el Carnet Jove. Vuit, els Catarres i els locutors de Radio FlaixBac t'esperen!

Si el dia del concert, ets major de 16 anys, ja pots fer la reserva de la teva entrada gratuïta a: www.experienciescj.com
Tot seguit, rebràs un correu electrònic a l’adreça que ens hagis especificat, amb la teva invitació. I recorda que per poder accedir al recinte, juntament amb l’entrada impresa, hauràs de presentar el CJ i el DNI.

MEET&GREET
Un cop tinguis la teva invitació, els dies previs del concert, estigues atent a Radio FlaixBac, ja que 3 oients que tingueu l’entrada sereu seleccionats per a un MEET&GREET amb els grups, en el que fins i tot, podràs pujar dalt de l’escenari amb ells... Aprofita aquesta oportunitat!!!

Horaris dels concerts:
21:00h. obertura de portes
21:15h. Meet&greet especial (3 seleccionats + acompanyant)
22:15h. Concert de VUIT
23:35h. Concert d’ELS CATARRES
00:40h. Sessió de locutors de FlaixBac (fins a les 3h.)