™ CruïllaBCN en Parc del Forum Barcelona, Saturday, 5 de September de 2009. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

5 January 2018
Saturday

CruïllaBCN

Parc del Forum, Barcelona

CruïllaBCN en Parc del Forum (Barcelona)

Parc del Forum

Saturday, 5 de September de 2009, 17h - 04h

ant: 25€ - taquilla: 30€

GENTLEMAN, ELBICHO, LA MALA RODRÍGUEZ, LA TROBA KUNG-FÚ, LA PEGATINA, DUB INC, ALWAYS DRINKING MARCHING BAND, Djs i Cercaviles venda d'entrades a http://www.cruilladecultures.com/2009-bcn/home.php Ja el tenim aquí de nou. La cita que va sorprendre a tots l’estiu passat torna amb un cartell d’autèntic luxe i per a gustos exquisits. Després de la bona acollida que va tenir l’any 2008, el Festival CruïllaBcn manté el format amb el que es va presentar en la seva primera edició: dos escenaris que funcionaran alternativament i que permetran que tots els espectadors puguin veure totes les actuacions, una zona de descans que comptarà amb una programació de dj’s i dues formacions de carrer que animaran l’espai del Parc del Fòrum. Com és el cas del festival Mataró, Cruïlla de Cultures, la programació del CruïllaBcn es bassa en les propostes musicals que treballen per actualitzar les músiques d’arrel en totes les seves direccions. És el cas de Gentleman, una de les grans sensacions de l’escena internacional de la música reggae, que ens arriba des d’Alemanya i que, de ben segur, es convertirà en la gran sorpresa del festival com ja ha demostrat en escenaris de tot el món, inclosa l’illa de Jamaica. I també ho és el cas de Dub Inc, formació francesa que ha creat una via de contacte entre els ritmes jamaicans i els sons magrebins amb la que s’ha convertit en una referència de l’escena del país veí. De casa nostra tindrem formacions prou conegudes per tots com La Pegatina i La Troba Kung-Fú, que han passejat les seves particulars propostes rumberes per un munt d’escenaris, o el nou directe de la Always Drinking Marching Band. Les actuacions més especials seran les que oferiran el grup madrileny Elbicho, que estrenarà al Festival el seu nou disc, “Elbicho de imaginar”, i el projecte que la popular rapera Mala Rodríguez amb el suport de Raül ‘Refree’ Fernández i la Original Jazz Orquestra del Taller de Músics porten al directe revisant el repertori de la gran dama del hip hop nacional. Amb la voluntat d’establir una relació pròxima amb el públic el preu de les entrades del Festival CruïllaBcn és prou assequible: 25 €, venda anticipada, i 30 €, taquilla. I quan es fa un cop d’ull a la programació, queda clar que el CruïllaBcn és la cita perfecta per acomiadar la densa activitat musical de l’estiu i saludar la nova temporada que és a punt de començar. El Festival CruïllaBCN informa que l'actuació de la Fanfare Ciocarlia ha estat cancel.lada. Malgrat haver estat treballant intensament en trobar un grup substitut, donada la poca antelació amb la que el grup ha anunciat la seva cancel.lació, no ha estat possible trobar un grup que el reemplacés. Així mateix, també informem que els artistes confirmats allargaran les actuacions previstes i que l’hora d’inici i final del Festival continua essent la mateixa.