™ DIJOUS UNIVERSITARIS AL MAMA MANDAWA @ SR.WILSON!!! en Mamá Mandawa Cerdanyola del Valles, Thursday, 15 de November de 2012. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

15 July 2018
Thursday

DIJOUS UNIVERSITARIS AL MAMA MANDAWA @ SR.WILSON!!!

Mamá Mandawa, Cerdanyola del Valles

DIJOUS UNIVERSITARIS AL MAMA MANDAWA @ SR.WILSON!!! en Mamá Mandawa (Cerdanyola del Valles)

Mamá Mandawa
C/ Can Mitjans nº4 - Pol. Polizur
Cerdanyola del Valles

Thursday, 15 de November de 2012, 00:30 / 06:00

4€/6€ amb consumició

El proper 15 de novembre tenim preparada una gran nit, com sempre amb dos ambients.

A la SALA PRINCIPAL tenim el plaer de rebre a SR WILSON presentant el seu primer àlbum en solitari, "GoodMan Style" i després a ballar amb el reggae, la rumbeta, el rock, el Balkan i tot el mestissatge dels nostres residents DJ RAMBLA y SETA QUE HABLA.

I pels quei prefereixen un estil més electrònic, a la SALA MANDARINA tindrem d&b i raggajungle

Ens espera una gran nit!!

? ? ? SALA PRINCIPAL ? ? ?
reggae/ rumba / rock / balkan

? SR WILSON

Sr. Wilson pertany a aquest grup de joves inquiets i apassionats pel reggae i el dancehall que ha donat la ciutat de Barcelona. Aquesta jove promesa del reggae estatal presenta el seu primer àlbum en solitari, "GoodMan Style", treball barrejat per Roberto Sánchez i que està obtenint excel·lents crítiques gràcies a l'avanç que l'artista ha ofert a través d'Internet.
Sr. Wilson és un artista que llança un missatge d'esperança, de felicitat, superació i força, perquè en els temps que vénen el que de debò mancada és unitat i amor.

? DJ RAMBLA

Nom que fa referència a la pluralitat d'estils que apareixen en les seves sessions. Influenciat per diferents estils musicals i ritmes reggae, rumba, rock, ska, rap, jungle, drum' bass, balkan, mestissatge...Dj Rambla ofereix tant sessions temàtiques, en les quals se centra en un d'aquests, o combinar i barrejar temes de diferent caràcter i estil en una mateixa sessió, adaptant-se en tot moment a la pista per assegurar diversió, ballarugues i bon rotllo..

? SETA QUE HABLA

Seta Que Habla tracta de manipular a les persones utilitzant el que a les oïdes de la gent ordinària semblen simples cançons. En general, la seva intenció és únicament la de generar sensació d'eufòria, desinhibición, marejos, estimular la glàndula pineal i, per descomptat, rentar-vos el cervell...

? ? ? SALA MANDARINA ? ? ?
- raggajungle // drum & bass -

? ? ? TERRASSETA PER A PARA FUMADORS ? ? ?
Xiringuito nutritiu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

? Entrada:

3€ + consumició fins la 1:30h
5€ + consumició a partir d'aquesta hora
(1€ de descompte tota la nit presentant el flyer de l'esdeveniment!!!!)

Sense flyer:
4€ + consumició fins la 1:30h