™ Dissabte 8 de Febrer nou format a OTTO ZUTZ CLUB! Els dissabtes es tornen en Dijous Universitaris! en OTTO ZUTZ Tarragona Tarragona, Saturday, 8 de February de 2014. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

8 July 2018
Saturday

OTTO ZUTZ Tarragona, Tarragona

Dissabte 8 de Febrer nou format a OTTO ZUTZ CLUB! Els dissabtes es tornen en Dijous Universitaris! en OTTO ZUTZ Tarragona (Tarragona)

OTTO ZUTZ Tarragona

Tarragona

Saturday, 8 de February de 2014,

GRATIS FINS LA 1:30 PER LLISTA (WHATSAPP 678332508)

Us agraden les festes de OTTO dels Dijous? Doncs ara em creat un nou format per als Dissabtes per a que gaudiu més! Vine aquest Dissabte i comprova-ho! Gratis per llista fins la 1:30 per llista. Envia Whatsapp 678332508 (llista Miriam) i indiqueu quants sou. Anima't!