™ Festa pre-exàmens Periodisme UAB en Enfants Barcelona, Friday, 13 de May de 2011. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

13 July 2018

Festa pre-exàmens Periodisme UAB

Enfants, Barcelona

Festa pre-exàmens Periodisme UAB en Enfants (Barcelona)

Enfants
C/Guardia núm.3 En nou de la rambla BCN

Friday, 13 de May de 2011, 01:00

8 euros 1 cons, 12 euros 2 cons

Com que d'aquí res estarem tots i totes reclosos estudiant... és l'hora de marcar-nos la darrera festa pre-exàmens! És per això que els/les estudiants de 4rt de Periodisme de l'Autònoma hem organitzat aquest divendres 13 de maig una festassa a la discoteca Les Enfants, al centre de Barcelona!

Les entrades valen 8 euros amb 1 consumició i 12 euros amb 2! Amb la compra de la vostra entrada ens ajudareu a subvencionar-nos el viatge de final de carrera, així que us estarem molt i molt agraïts/es!

Ens trobareu al bar de la Facultat venent entrades al llarg d'aquesta setmana! Per més informació o reserves, podeu contactar amb en Sam (676.013.312) o en Marc (660.14.24.83).

Els comunicadors i comunicadores us hi esperem, feu còrrer la veu!