™ Senyoretes a Torelló en Als carrers Torelló, Friday, 12 de February de 2010. Agenda de fiestas universitarias y conciertos

12 July 2018

Senyoretes a Torelló

Als carrers, Torelló

Senyoretes a Torelló en Als carrers (Torelló)

Als carrers

Torelló

Friday, 12 de February de 2010, a partir de les 21h

Les Senyoretes és, sense cap mena de dubte, una de les festes que diferencien el Carnaval de Torelló de la resta de Carnavals. Una festa creada ara fa prop de 20 anys per un grup d’amics de Torelló que amb l'única pretensió d’avançar un dia la festa del Carnaval van recórrer la majoria de bars del poble amb les robes de les seves germanes, mares, tietes o iaies... Poc es podien pensar aquell grup de joves que aquella festa arribaria on és ara.

Però l’autèntica festa comença a cada casa de Torelló, on tots els mascles del poble remenen, millor dit, regiren els armaris emprovant-se sostents, faldilles,"trajes", bikinis i calces... Fins i tot, dies abans es convoca una recollida popular de calces i sostens. Enperrucades i maquillades surten al carrer a exhibir les cuixes... Durant uns anys, Torelló va tenir un carrer del sexe similar el de la zona del carrer Vermell d’Amsterdam.

Els Deixebles de Sant Feliu, organitzadors de Les Senyoretes, també munten una mena de disco popular a la Carpa, on sempre s’ha acabat la festa...